1. Kako kupovati na našoj stranici?
Kupovina proizvoda na našoj web trgovini vrši se u nekoliko koraka.
Odabirom proizvoda kupca se vodi na detaljni pregled istog gdje se dobije uvid u informacije: naziv proizvoda, opis i cijena, raspoloživost artikla. Odabirom pojedinog proizvoda isti se uvrštava u „Košaricu“.
Pregledom „Košarice“ kupac dobiva uvid u odabrane proizvode, njihovu količinu i cijenu te može mijenjati količine izabranih proizvoda.
Proizvod uvršten u „Košaricu“ kupuje se klikom na tipku „Nastavi na plaćanje“.
Proizvod se smatra kupljenim u trenutku kada kupac prođe cijeli postupak narudžbe koji podrazumijeva i proces naplate, a Jeklotehna-shop obavijesti Kupca da je proizvod kupljen.
U trenutku kada je narudžba zaprimljena i proizvod plaćen, Jeklotehna-shop će putem e-maila obavijestiti Kupca o tome da je proizvod kupljen te mu e-mailom dostaviti račun za kupljenu robu.
2. Koji su načini plaćanja narudžbe?
Jeklotehna-shop Vam nudi plaćanje kreditnim karticama jednokratno ili na rate, virmanom/općom uplatnicom, internet bankarstvom ili gotovinom prilikom preuzimanja od kurira. Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom. Kada u procesu kupovine odaberete plaćanje virmanom na e-mail će biti poslani svi podaci za izvršenje uplate. U slučaju bilo kakvih dodatnih pitanja, za pomoć nam se uvijek možete obratiti.
3. U kojem roku mogu zatražiti zamjenu artikla ?
Zamjenu proizvoda morate zatražiti u roku od 14 dana od primitka paketa, što je zakonski predviđeni rok za povrat.
4. Ukoliko vratim proizvod, dobivam li puni iznos koji sam platio/la?
Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratit ćemo Vam puni iznos vrijednosti proizvoda koji ste platili.
5. Mogu li promijeniti narudžbu?
Za sve promijene narudžbe, bilo da su vezane uz adresu dostave ili proizvode, možete nas kontaktirati putem naše mail adrese [email protected] ili telefonskog broja +385 42 613 500.
6. Koji je rok isporuke paketa ?
Naručeni proizvodi koji su odmah dostupni za isporuku, isporučuju se radnim danima u roku 24 do 48 sata po primitku narudžbe. Narudžbe zaprimljene vikendima i propisanim neradnim danima, isporučuju se prvi sljedeći radni dan. Ukoliko neki od proizvoda nije odmah dostupan za isporuku, kupac će o tome biti obaviješten s naše strane.
7. Koja je cijena dostave paketa ?
Cijena dostave na području Republike Hrvatske iznosi 5 € kuna, a za paketne narudžbe u iznosu većem od 39,82 € kuna dostava je besplatna. Iznimka su artikli koji imaju posebno naznačen iznos dostave.
8. Može li se adresa dostave proizvoda razlikovati od adrese računa ?
Moguća je dostava na adresu različitu od adrese kupca. Ukoliko želite dostavu na drugu adresu, prilikom dovršenja kupnje potrebno je dodatno upisati podatke na koje želite dostavu naručenih proizvoda.
9. Mogu li naknadno zatražiti R1 račun ?
R1 račun kupac je dužan zatražiti prilikom ispunjavanja narudžbe, naknadni zahtjevi za R1 računom neće biti uvaženi.
10. Gdje se nalazimo ?
Naša uprava se nalazi u Novom Marofu, na istoj adresi je maloprodaja Novi Marof te glavno logističko-distributivni centar. Maloprodaje imamo na lokacijama u Varaždinu, Vrbovcu i Križevcima te Slavonskom Brodu. Lokacije možete pogledati ovdje.
11. Koliko je online plaćanje sigurno?
Bez obzira koji način plaćanja odaberete, vaša transakcija će proći sigurno, za to jamči vodeći SSL certifikat – WSpay Payment Service Provider. U poslovanju koristimo jednake standarde sigurnosti koje koje koriste eBay, Amazon i ostali veliki web shopovi.
12. Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?
Možete, na koraku odabira dostave odaberite „Osobno preuzimanje“. Možete osobno preuzeti u našem logističko distributivnom centru u Novom Marofu ili odabirom na neku od naših poslovnica u Novom Marofu, Varaždinu, Vrbovcu, Križevcima ili Slavonskom Brodu.
13. Kako iskoristiti kod za popust?
Promo kod za popust se obračunava nakon što ste sve artikle dodali u košaricu te krenete u proces kupnje. Nakon liste proizvoda u košarici nalazi se polje za upis koda. U predviđeno polje upišite dobiveni kod za popust i kliknite na „Potvrdite kod“. Pričekajte da se iznos narudžbe umanji za iznos koda i zatim nastavite na odabir dostave. Promo kod nije moguće zamijeniti za novac. Ako imate dodatnih pitanja, slobodno nam se javite na [email protected], a mi ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku.
14. Što je to Loyalty program vjernosti Jeklotehna-shop-a ?
Sve o našem Loyalty programu vjernosti možete pročitati ovdje.
Zašto mi nisu obračunati loyalty bodovi za sve narudžbe?
Moguće je da ste narudžbu izvršili kao gost. Svakako nam javite na [email protected] ili nazovite na 042/613-500 kako bismo pribrojali bodove.